Mit år i Australien

Jeg har været så heldig at få muligheden for at blive udvekslingsstudent med Rotary i 14/15! Jeg skal bo i en lille by, der hedder Herberton i det nordlige Queensland, Australien og gå i skole på den lokale High School, Atherton High. Denne blog er til jer, der har tid og lyst til at følge lidt med i, hvad jeg går og laver...

tirsdag den 15. juli 2014

Only 6 days left...

Kære alle sammen, 
Nu er det snart ved at blive virkelighed og om kun 6 dage er det blevet min tur til at komme ud at opleve den store verden uden for Europas grænser. Juhuu... 

Jeg tror ikke helt, at det er gået op for mig endnu, i hvert fald ikke den del med at sige farvel for 12 måneder. Vi er blevet bedt om at lave en blog, så jer her hjemme har en mulighed for at følge lidt med i, hvad vi går og laver, hvis i har lyst til det. 

Lige nu sidder jeg i vores sommerhus i Hvide Sande sammen med Jacques, min kommende værtsbror, der er i Danmark på udveksling. Om kun en uge kommer jeg til at skulle bo på hans tidligere værelse i et hus oppe i bjerge mit ude i regnskoven sammen med hans forældre og hans storebror imens han skal blive i Danmark indtil januar 2015. 
Jeg skal bo ved 2 eller 3 værtsfamilier under min udveksling, hvor Jacques familie bliver den første. De bor i en lille by, der hedder Herberton i Queensland i den nordlige del af Australien. 


Jeg håber, at i nyder den danske sommer! :D 

Herberton, Maps



Ingen kommentarer:

Send en kommentar